czwartek, 23 kwietnia 2015

Zaskoczenie!

Witam serdecznie.
Długo nie mogłam się zebrać aby wrzucić coś nowego.Za bardzo też,nie wiedziałam co mam zrobić,zero pomysłu,nic.A tu proszę,magiczny czwartek.mój ulubiony second hand i zakupiłam 3 wspaniałe rzeczy:

Czarną marynarkę za śmiesznie niską cenę,wspaniale skrojoną z zaskakującym zapięciem.Jest Boska.
Nieraz warto poczekac aż los obdarzy Cię tak wspaniałą nagrodę.



Biały kombinezon z przepięknym tyłem,czarna koronką.
Niezwykle efektownie się prezentuje.


 No i buty...
Miałam co do nich małe zastrzeżenie
panterka,na platformie i w ogóle.
Jednak moja podświadomość podpowiadała Mi
"Wiolka,przecież jeszcze takich nie masz"
Zapewne gdzieś kiedyś w nich wyjdę,tylko pytanie gdzie?
Być może na bal przebierańców :)
Mają coś w sobie więc je mam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz